Το Σάββατο 13 του Οκτωβρίου πραγματοποιήθηκε ο δεύτερος αγώνας του ιδιωτικού πρωταθλήματος Mini-Z All Stars Championship το οποίο διεξάγετε στην Indoor πίστα του καταστήματος Gamers Club στον Κορυδαλλό.
Όπως έγινε στον πρώτο αγώνα του Mini-Z All Stars Championship (29 Νοεμβρίου) οι έντεκα συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο group, Α&Β, ενώ ο αγώνας αποτελούταν από 2 εξάλεπτα προκριματικά ανά Group, από τα οποία θα μετρούσε το καλύτερο από τα 2 όπου και θα έκρινε και την σειρά εκκίνησης του τελικού για κάθε οδηγό και 2 δωδεκάλεπτους τελικούς όπου η σειρά της τελικής κατάταξης θα έβγαινε αθροίζοντας τους γύρους και των 2 τελικών για κάθε οδηγό.
Τα Group του αγώνα χωρίστηκαν σε Group Α και Group Β όπου στο Α ήταν οι Καράμπελας, Πετρούτσι, Χρυσόμαλλος, Βελαώρας, Κοσμίδης, Σκαλτσάς και Γεωργιόπουλος και στο Group B ήταν οι Στεφανίδης, Παπαδάκης, Τζιμούρτας και Καραγιάννης.
Να τονίσουμε πως η επίδοση του κάθε οδηγού είναι αυτή που κρίνει ο διοργανωτής το Group που ανήκει ο κάθε οδηγός, έτσι λοιπόν στα προκριματικά ο κ. Γεωργιόπουλος μπήκε στο Group B από το Group Α κάνοντας το Group Α με 6 συμμετοχές και το Group B με 5 συμμετοχές.
Στα προκριματικά η μάχη για την Pole είχε ανάψει για τα καλά ανάμεσα στους κυρίους Καράμπελα, Βελαώρα, Πετρούτσι και Χρυσόμαλλο όπου ήταν και τα Favory του αγώνα ενώ οι κύριοι Σκαλτσάς και Κοσμίδης αν και ήταν πιο αργοί έδιναν την δική τους μάχη.
Έτσι λοιπόν η σειρά εκκίνησης του Α τελικού ήταν η εξής: 1 Καράμπελας, 2 Πετρούτσι, 3 Βελαώρας, 4 Χρυσόμαλλος, 5 Κοσμίδης και 6 Σκαλτσάς. Με το μπίιιιιιιπ της εκκίνησης τα ηνία του αγώνα πήρε ο Καράμπελας ακολουθούμενος από τους Πετρούτσι και Βελαώρα ενώ στο κυνήγι για μια θέση στο βάθρο ήταν κι ο Χρυσόμαλλος. Μετά από ελάχιστους γύρους και ύστερα από μια επαφή με την μπάρα κι ένα αναπόφευκτο χτύπημα πίσω από το αμάξι του Πετρούτσι το αμάξι του Καράμπελα έμεινε εντός πίστας.
Ο χρόνος που χρειάστηκε για να επισκευαστεί η βλάβη ήταν πολύτιμος κι έτσι μια καλή θέση στην γενική κατάταξη για τον Καράμπελα ήταν αδύνατο, την ευκαιρία εκμεταλλεύτηκαν οι Πετρούτσι, Βελαώρας και Χρυσόμαλλος όπου καθ' όλη την διάρκεια των 2 τελικών έπαιζαν το παιχνίδι του σκύλου με την γάτα κυνηγώντας ο ένας τον άλλον με αποτέλεσμα το Βάθρο να συμπληρωθεί από τους τρεις τους.
Στο Group B τα πράγματα ήταν πιο χαλαρά μια και ο έμπειρος Γεωργιόπουλος κοντραριζόταν μόνο με τον Στεφανίδη ο οποίος έπαιζε στην έδρα του. Οι Καραγιάννης, Παπαδάκης και Τζιμούρτας σαν πιο άπειροι έκαναν το δικό τους αξιοπρεπέστατο αγώνα αδιαφορώντας για το χρονόμετρο και αυτό που τους ενδιέφερε ήταν να περάσουν όσο καλύτερα γινόταν. Προς το τέλος του Α τελικού το παξιμάδι του πίσω αριστερού τροχού του Mac Lauren του κ. Γεωργιόπουλου είχε τάσεις φυγής με αποτέλεσμα να φύγει από την θέση του με αποτέλεσμα να του στοιχίσει πολύτιμο χρόνο και μια θέση κάτω στην γενική κατάταξη των 2 τελικών και δίνοντας το προβάδισμα στον κ. Στεφανίδη.
Η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
Η παρουσία της RcXtreme Mini-Z Racing Team και η ανωδική πορεία τους
Η επίδοση του Χρυσόμαλλου με το όχι τόσο καλά στημένο MR03 του
Η βελτίωση του Πετρούτσι
Ο Βουδούρης που παρ' όλο που δεν έτρεχε βοηθούσε όποιον χρειαζόταν βοήθεια
Οι νέοι οδηγοί στην κατηγορία
Που η Mini-Z κατηγορία συνεχώς ανεβαίνει !!!
Η παντελής έλλειψη ποινών όπου χρειαζόταν
Η απουσία παρατηρήσεων στους οδηγούς όταν ήταν απαραίτητο
Που κάποιοι οδηγοί δεν έτρεξαν
Τα Rolling του Porche του Τζιμούρτα (κι εδώ!!!)
Το Notebook του Πετρούτσι για τον προγραμματισμό της πλακέτας των αυτοκινήτων της RcXtreme Mini-Z Racing Team
Τα φώτα του Honda HSV του Παπαδάκη
Παρ' όλο που το Mac Lauren του Γεωργιόπουλου είναι Loctite ξεβιδώνουν τα παξιμάδια των τροχών...
Δείτε μερικές φωτογραφίες από τον αγώνα.
Όπως έγινε στον πρώτο αγώνα του Mini-Z All Stars Championship (29 Νοεμβρίου) οι έντεκα συμμετέχοντες χωρίστηκαν σε δύο group, Α&Β, ενώ ο αγώνας αποτελούταν από 2 εξάλεπτα προκριματικά ανά Group, από τα οποία θα μετρούσε το καλύτερο από τα 2 όπου και θα έκρινε και την σειρά εκκίνησης του τελικού για κάθε οδηγό και 2 δωδεκάλεπτους τελικούς όπου η σειρά της τελικής κατάταξης θα έβγαινε αθροίζοντας τους γύρους και των 2 τελικών για κάθε οδηγό.
Τα Group του αγώνα χωρίστηκαν σε Group Α και Group Β όπου στο Α ήταν οι Καράμπελας, Πετρούτσι, Χρυσόμαλλος, Βελαώρας, Κοσμίδης, Σκαλτσάς και Γεωργιόπουλος και στο Group B ήταν οι Στεφανίδης, Παπαδάκης, Τζιμούρτας και Καραγιάννης.
Να τονίσουμε πως η επίδοση του κάθε οδηγού είναι αυτή που κρίνει ο διοργανωτής το Group που ανήκει ο κάθε οδηγός, έτσι λοιπόν στα προκριματικά ο κ. Γεωργιόπουλος μπήκε στο Group B από το Group Α κάνοντας το Group Α με 6 συμμετοχές και το Group B με 5 συμμετοχές.
Στα προκριματικά η μάχη για την Pole είχε ανάψει για τα καλά ανάμεσα στους κυρίους Καράμπελα, Βελαώρα, Πετρούτσι και Χρυσόμαλλο όπου ήταν και τα Favory του αγώνα ενώ οι κύριοι Σκαλτσάς και Κοσμίδης αν και ήταν πιο αργοί έδιναν την δική τους μάχη.
Έτσι λοιπόν η σειρά εκκίνησης του Α τελικού ήταν η εξής: 1 Καράμπελας, 2 Πετρούτσι, 3 Βελαώρας, 4 Χρυσόμαλλος, 5 Κοσμίδης και 6 Σκαλτσάς. Με το μπίιιιιιιπ της εκκίνησης τα ηνία του αγώνα πήρε ο Καράμπελας ακολουθούμενος από τους Πετρούτσι και Βελαώρα ενώ στο κυνήγι για μια θέση στο βάθρο ήταν κι ο Χρυσόμαλλος. Μετά από ελάχιστους γύρους και ύστερα από μια επαφή με την μπάρα κι ένα αναπόφευκτο χτύπημα πίσω από το αμάξι του Πετρούτσι το αμάξι του Καράμπελα έμεινε εντός πίστας.
Ο χρόνος που χρειάστηκε για να επισκευαστεί η βλάβη ήταν πολύτιμος κι έτσι μια καλή θέση στην γενική κατάταξη για τον Καράμπελα ήταν αδύνατο, την ευκαιρία εκμεταλλεύτηκαν οι Πετρούτσι, Βελαώρας και Χρυσόμαλλος όπου καθ' όλη την διάρκεια των 2 τελικών έπαιζαν το παιχνίδι του σκύλου με την γάτα κυνηγώντας ο ένας τον άλλον με αποτέλεσμα το Βάθρο να συμπληρωθεί από τους τρεις τους.
Στο Group B τα πράγματα ήταν πιο χαλαρά μια και ο έμπειρος Γεωργιόπουλος κοντραριζόταν μόνο με τον Στεφανίδη ο οποίος έπαιζε στην έδρα του. Οι Καραγιάννης, Παπαδάκης και Τζιμούρτας σαν πιο άπειροι έκαναν το δικό τους αξιοπρεπέστατο αγώνα αδιαφορώντας για το χρονόμετρο και αυτό που τους ενδιέφερε ήταν να περάσουν όσο καλύτερα γινόταν. Προς το τέλος του Α τελικού το παξιμάδι του πίσω αριστερού τροχού του Mac Lauren του κ. Γεωργιόπουλου είχε τάσεις φυγής με αποτέλεσμα να φύγει από την θέση του με αποτέλεσμα να του στοιχίσει πολύτιμο χρόνο και μια θέση κάτω στην γενική κατάταξη των 2 τελικών και δίνοντας το προβάδισμα στον κ. Στεφανίδη.
Η τελική κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής:
- Βελαώρας Τάσος 236
- Πετρούτσι Βαλέριος 236
- Χρυσόμαλλος Βασίλης 222
- Κοσμίδης Αλέξανδρος 211
- Σκαλτσάς Ανδρέας 203
- Στεφανίδης Αργύρης 193
- Γεωργιόπουλος Γιάννης 192
- Τζιμούρτας Θάνος 146
- Καράμπελας Νίκος 137
- Καραγιάννης Νίκος 135
- Παπαδάκης Μιχάλης 109
Η παρουσία της RcXtreme Mini-Z Racing Team και η ανωδική πορεία τους
Η επίδοση του Χρυσόμαλλου με το όχι τόσο καλά στημένο MR03 του
Η βελτίωση του Πετρούτσι
Ο Βουδούρης που παρ' όλο που δεν έτρεχε βοηθούσε όποιον χρειαζόταν βοήθεια
Οι νέοι οδηγοί στην κατηγορία
Που η Mini-Z κατηγορία συνεχώς ανεβαίνει !!!
Η παντελής έλλειψη ποινών όπου χρειαζόταν
Η απουσία παρατηρήσεων στους οδηγούς όταν ήταν απαραίτητο
Που κάποιοι οδηγοί δεν έτρεξαν
Τα Rolling του Porche του Τζιμούρτα (κι εδώ!!!)
Το Notebook του Πετρούτσι για τον προγραμματισμό της πλακέτας των αυτοκινήτων της RcXtreme Mini-Z Racing Team
Τα φώτα του Honda HSV του Παπαδάκη
Παρ' όλο που το Mac Lauren του Γεωργιόπουλου είναι Loctite ξεβιδώνουν τα παξιμάδια των τροχών...
Δείτε μερικές φωτογραφίες από τον αγώνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.