Live Streaming

Baner

Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

1st Hellenic Mini-Z Cup Report

Το Σάββατο 6 του Οκτώβρη πραγματοποιήθηκε ο πρώτος αγώνας του πρωταθλήματος Hellenic Mini-Z Cup στην καινούρια πίστα του καταστήματος RcXtreme Race Park στα Σπάτα.
Η πίστα ήταν ανοιχτή από νωρίς το πρωί κι έτσι οι αγωνιζόμενοι άρχισαν να μαζεύονται κι αυτοί από νωρίς για να κάνουν τις απαραίτητες δοκιμές και τα τελευταία Set Up στο αυτοκίνητό τους.
Έτσι λοιπόν φτάσαμε στις 17:15 όπου ο πιστάρχης του RcXtreme Race Park αφού καλωσόρισε τους οδηγούς για την καινούρια σεζόν, ανακοίνωσε την σειρά με την οποία θα τρέξει η κάθε κατηγορία και έκανε τον απαραίτητο τεχνικό έλεγχο στις κατηγορίες Stock Car Expert & Le Man AWC.

Πρώτα έτρεξε η κατηγορία Stock Car Expert η οποία είχε έξη συμμετοχές και στην οποία όλα τα αυτοκίνητα είναι ισοδύναμα μιας και όλα "φοράνε" το ίδιο μοτέρ. Εδώ το προβάδισμα το έχει όποιος έχει καλύτερες "γραμμές" και λιγότερα χτυπήματα έτσι λοιπόν μετά από τα δύο πεντάλεπτα των προκριματικών από την Pole ξεκίνησε ο Βουδούρης Δ. ακολουθούμενος από τον Χρυσόμαλλο Β., τον Γεωργιόπουλο Γ., τον Βώβο Β. τον Τζιμούρτα Θ. και τον Πετρούτσι Β. ο οποίος αντιμετώπιζε προβλήματα με το αμάξι του στα προκριματικά.
Η ροή του δεκαπεντάλεπτου τελικού της κατηγορίας Stock Car Expert συνεχίστηκε με πολλές αλλαγές στην πρώτη τριάδα όπου οι θέσεις για το βάθρο άλλαζαν συνεχώς μια και οι επαφές μεταξύ των οδηγών ήταν συχνές.
Υποδειγματική οδήγηση είχαμε από τον έμπειρο Γεωργιόπουλο και τον νέο στους αγώνες με Mini-Z Βώβο οι οποίοι άνοιγαν δόμο στους πιο γρήγορους οδηγούς ενώ λίγα προβληματάκια δημιούργησε ο άπειρος στα Mini-Z Τζιμούρτας ο οποίος αντιμετώπιζε πρόβλημα σταθερότητας με το MR-03 Porche του.
Η φαγωμάρα για το βάθρο έγινε μεταξύ των υπόλοιπων τριών οδηγών από τους οποίους ο Χρυσόμαλλος ο οποίος έτρεχε με ένα MR-02 αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με την όπισθεν του αυτοκινήτου του βρέθηκε στην τρίτη θέση.
Μπροστά από τον Χρυσόμαλλο τερμάτισαν οι Πετρούτσι και Βουδούρης οι οποίοι είχαν ελάχιστη απόσταση μεταξύ τους με τον Πετρούτσι να είναι στην πρώτη θέση και στην δεύτερη να βρίσκεται ο Βουδούρης.

Ακολούθησε η κατηγορία Open Car GT η οποία είναι και η δυσκολότερη κατηγορία του Hellenic Mini-Z Cup λόγο δύναμης. Εδώ οκτώ οδηγοί θα έβαζαν τα δυνατά τους για τις τρεις θέσεις του βάθρου. Στα δύο πεντάλεπτα προκριματικά οι Ζαχαρόπουλος, Πετρούτσι, Χρυσόμαλλος και Μακρίδης έδειξαν από νωρίς τις διαθέσεις τους, ενώ οι Πολίτης, Βόβλας, Παρδαλάκης και Φιλίπογλου ήταν πιο "χαλαροί".
'Έτσι λοιπόν την Pole πήρε ο Ζαχαρόπουλος Κ. τους Παρδαλάκη Μ., Πετρούτσι Β., Μακρίδη Β., Πολίτη Σ., Χρυσόμαλλο Β. (ο οποίος αντιμετώπισε πρόβλημα με το Transonder του), Φιλίπογλου Β. και Βόβλα Δ. (ο οποίος αντιμετώπιζε πρόβλημα σταθερότητας στο Ferrari του).
Με το μπιιιιιπ τις εκκίνησης μπροστά πετάχτηκε ο Ζαχαρόπουλος ακολουθούμενος από τους Μακρίδη και Πετρούτσι ενώ πιο πίσω ακολουθούσε ο Χρυσόμαλλος ο οποίος είχε κάποιες στενές επαφές με άλλο όχημα και καθυστέρησε λίγο και πιο πίσω ακολουθούσαν οι Παρδαλάκης, Βόβλας και Φιλίπογλου οι οποίοι έκαναν τον δικό τους αγώνα.
Εδώ στην Open είχαμε 3 αποχωρήσεις, κάνοντας την αρχή ο Βόβλας ο οποίος εξακολούθησε να αντιμετωπίζει προβλήματα με την σταθερότητα του αυτοκινήτου του, μετά ο Μακρίδης με μια σπασμένη πλήμνη εγκατέλειψε και τέλος αποχώρησε και ο Παρδαλάκης ο οποίος τιμωρήθηκε με αποκλεισμό από τον αλυτάρχη λόγο άπρεπης συμπεριφοράς.

 Ο αγώνας συνεχίστηκε με τους Ζαχαρόπουλο και Χρυσόμαλλο να κάνουν το 1-2 συχνά και να είναι στον ίδιο γύρο ενώ τους ακολουθούσε ο Πετρούτσι ο οποίος έπαιζε με λάθος "μνήμη" στην Ko Propo του και σαν να μην έφτανε αυτό είχε ξεχάσει να βάλει στο αυτοκίνητο του τα Batery holder με αποτέλεσμα να του ξεκουμπώσουν οι μπαταρίες τρεις φορές και να μείνει εντός πίστας χάνοντας πολύτιμο χρόνο τερματίζοντας τέταρτος μια θέση πάνω από τον Φιλίπογλου ο οποίος τερμάτισε πέμπτος.
Στην πρώτη θέση τερμάτισε ο Ζαχαρόπουλος, λίγα μόλις δεύτερα μπροστά από τον Χρυσόμαλλο ο οποίος βρήκε ρυθμό και τερμάτισε δεύτερος ενώ τρίτος τερμάτισε η ήσυχη δύναμη που ακούει στο όνομα Πολίτης.

Το Hellenic Mini-Z Cup ολοκληρώθηκε με την κατηγορία Le Man AWC όπου εδώ τα πράγματα ήταν πιο χαλαρά με μόλις τέσσερις συμμετοχές. Τα αυτοκίνητα Le Man είναι μια ιδιαίτερη κατηγορία   μια και το μεταξόνιο των αυτοκινήτων είναι στα 102mm και το φάρδος των αυτοκινήτων αυτών είναι μεγαλύτερο από τα απλά Mini-Z Racer. Το μοτέρ που επιτρέπεται στην κατηγορία αυτή είναι της ATOMIC το World Cup Spec. Motor 60T (όπου πήρε και την ονομασία AWC) και πρέπει να είναι ελεγμένο και σφραγισμένο από τον διοργανωτή του Hellenic Mini-Z Cup έτσι ώστε όλα τα αυτοκίνητα να είναι ισοδύναμα μεταξύ τους. Λόγο όμως έλλειψης των συγκεκριμένων μοτέρ τα αυτοκίνητα θα έτρεχαν με οποιοδήποτε Open μοτέρ είχαν οι ιδιοκτήτες τους αρκεί να μην ξεπέρναγαν τις 30000rpm.
Εδώ λοιπόν τα δύο πεντάλεπτα προκριματικά εξελίχθηκαν πολύ ομαλά και παρ' όλο που οι συμμετοχές ήταν μόλις τέσσερις το ενδιαφέρον του αγώνα παρέμεινε σε υψηλό επίπεδο μια και οι αλλαγές στην κατάταξη ήταν συνεχόμενες.
'Έτσι λοιπόν την Pole πήρε ο Πετρούτσι Β. ακολουθούμενος από τους Μπάτρη Δ., Χρυσόμαλλο Β. και Πολίτη Σάββα όπου με την εκκίνηση του δεκαπεντάλεπτου τελικού έσπευσαν όλοι να γράψουν όσους περισσότερους γύρους μπορούσαν. Κάπου στα μισά του τελικού ένα πρόβλημα στα καλώδια του μοτέρ του αυτοκίνητου του Πολίτη τον έστειλε στον πάγκο χάνοντας πολύτιμο χρόνο και στερώντας του ίσως και μια θέση στο βάθρο.

Για αρκετά λεπτά τον αγώνα τον οδηγούσε το αυτοκίνητο του Μπάτρη με τους Πετρούτσι και Χρυσόμαλλο να βρίσκονται σε απόσταση αναπνοής πιο πίσω μέχρι την στιγμή που το κόκκινο μαύρο  Le Man του Μπάτρη "φίλησε" μια μπαρίερα (λόγο βαρεμάρας όπως είπε ο αλυτάρχης) δίνοντας την ευκαιρία στους Πετρούτσι και Χρυσόμαλλο να περάσουν μπροστά και να μείνουν εκεί μέχρι το τέλος. Το βάθρο συμπληρώθηκε από τους Πετρούτσι Β. (1ος) ακολουθούμενος από τους Χρυσόμαλλο Β. (2ος), Μπάτρη Δ. (3ος) ενώ τέταρτος τερμάτισε ο Πολίτης Σ.

Τα αποτελέσματα ανά κατηγορία έχουν ως εξής:

 STOCK CAR EXPERT

  1. Πετρούτσι 98 
  2. Βουδούρης 98 
  3. Χρυσόμαλλος 97
  4. Γεωργιόπουλος 91 
  5. Βώβος 81 
  6. Τζιμούρτας 65

OPEN CAR GT
  1. Ζαχαρόπουλος 106 
  2. Χρυσόμαλλος 106 
  3. Πολίτης 93 
  4. Πετρούτσι 90 
  5. Φιλίπογλου 78 
LE MAN AWC
  1. Πετρούτσι
  2. Χρυσόμαλλος
  3. Μπάτρης
  4. Πολίτης













Οι μάχες με κομμένη την ανάσα που παίχτηκαν σε όλες τις κατηγορίες
Τα σχόλια του κ. Ζαχαρόπουλου εν ώρα αλυταρχίας
Τα Fayr Play από τους νέους οδηγούς
Οι νέες συμμετοχές του πρωταθλήματος
Το φιλικό κλίμα που επικρατεί πάντα ανάμεσα στους οδηγούς















Που αποχώρησαν 3 οδηγοί
Η έκρηξη του κ. Χρυσόμαλλου με το τέλος του τελικού απέναντι στον Τζιμούρτα
Η έλλειψη σεβασμού του κ. Τζιμούρτα
Η έλλειψη σεβασμού του κ. Παρδαλάκη απέναντι στους υπόλοιπους οδηγούς και η όλη συμπεριφορά του.













Τα Rolling από το Porche του κ. Τζιμούρτα
Το Mosler του κ. Γεωργιόπουλου βαμμένο με μανό !!!
Οι τριπλές συμμετοχές από τους κυρίους Πετρούτσι & Χρυσόμαλλο
Η διπλή συμμετοχή του κ. Πολίτη
Η αλυταρχία του κ. Ζαχαρόπουλου
Η RcXtreme Mini-Z Racing Team έκανε αισθητή την παρουσία της !!!


Μερικές φωτογραφίες από τον 1ο αγώνα του Hellenic Mini-Z Cup




































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.