Το Σάββατο 3 Νοέμβρη διεξήχθη ο δεύτερος αγώνας του πρωταθλήματος Hellenic Mini-Z Cup στην γνωστή πίστα του καταστήματος RcXtreme Race Park το οποίο βρίσκετε στην οδό Κολοκοτρώνη 26 στα Σπάτα.
Από νωρίς το πρωί είχαν αρχίσει να μαζεύονται οι οδηγοί των τριών κατηγοριών όπου θα αγωνιζόντουσαν στις τρεις κατηγορίες του πρωταθλήματος Hellenic Mini-Z Cup ουτοσώστε όσοι δεν είχαν έτοιμα τα αυτοκίνητα τους να έχουν τον χρόνο να τα ετοιμάσουν.
Κάπως έτσι λοιπόν "τσούλησε" η ημέρα και έφτασε η ώρα 17:15 όπου και έγινε διαχωρισμός των 16 (!!!) οδηγών ανά κατηγορία και ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων για τις κατηγορίες Stock Car Expert και Le Man AWC.
Στις 17:30 ξεκίνησαν τα πεντάλεπτα προκριματικά της κατηγορίας Stock Car Expert η οποία είχε την τιμητική της με 10 οδηγούς να την συμπληρώνουν και αυτοί είναι οι Βουδούρης Δ., Πετρούτσι Β., Χρυσόμαλλος Β., Γεωργιόπουλος Γ., Κοσμίδης Α., Μπερκέτης Μ., Σκαλτσάς Α., Κούρος Β., Αϊβαλιώτης Γ. και Σαριμιχαηλίδης Β.
Στα προκριματικά φάνηκαν τα φαβορί του αγώνα και αυτά ήταν οι Βουδούρης, Πετρούτσι Χρυσόμαλλος και Γεωργιόπουλος με τον Κοσμίδη ο οποίος είχε κάνει λίγες προπονήσεις και δεν φαινόταν να είναι έτοιμος για βάθρο ακόμα. Ο γρήγορος και έμπειρος Σαριμιχαηλίδης αντιμετώπιζε πρόβλημα με το αυτοκίνητο του και ήταν αβέβαιο για εκείνον η εξέλιξη του αγώνα.
Έτσι λοιπόν την Pole την πήρε ο Βουδούρης έχοντας πίσω του τους Πετρούτσι, Κοσμίδη, Χρυσόμαλλο, Γεωργιόπουλο, Σκαλτσά, Μπερκέτη, Κούρο, Αϊβαλιώτη και Σαριμιχαηλίδη.
Με το Μπίιιιιιιιπ της εκκίνησης του δεκαπεντάλεπτου τελικού μπροστά πετάχτηκε ο Βουδούρης ακολουθούμενος από τον Πετρούτσι όπου κράτησαν τις πρώτες θέσεις μέχρι το τέλος κάνοντας διαφορά ασφαλείας από τον 3ο Κοσμίδη και 4ο Χρυσόμαλλο οι οποίοι έδιναν την δική τους μάχη για το βάθρο με τον δεύτερο να επικρατεί του πρώτου στην τελική κατάταξη ενώ πιο πίσω οι Σαριμιχαηλίδης, Μπερκέτης, Σκαλτσάς, Γεωργιόπουλος, Κούρος και Αϊβαλιώτης έκαναν τον δικό τους αξιοπρεπέστατο αγώνα ανοίγοντας δρόμο στους γρηγορότερους οδηγούς όποτε χρειαζόταν.
Η τελική κατάταξη της κατηγορίας Stock Car Expert διαμορφώθηκε ως εξής:
Από νωρίς το πρωί είχαν αρχίσει να μαζεύονται οι οδηγοί των τριών κατηγοριών όπου θα αγωνιζόντουσαν στις τρεις κατηγορίες του πρωταθλήματος Hellenic Mini-Z Cup ουτοσώστε όσοι δεν είχαν έτοιμα τα αυτοκίνητα τους να έχουν τον χρόνο να τα ετοιμάσουν.
Κάπως έτσι λοιπόν "τσούλησε" η ημέρα και έφτασε η ώρα 17:15 όπου και έγινε διαχωρισμός των 16 (!!!) οδηγών ανά κατηγορία και ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων για τις κατηγορίες Stock Car Expert και Le Man AWC.
Στις 17:30 ξεκίνησαν τα πεντάλεπτα προκριματικά της κατηγορίας Stock Car Expert η οποία είχε την τιμητική της με 10 οδηγούς να την συμπληρώνουν και αυτοί είναι οι Βουδούρης Δ., Πετρούτσι Β., Χρυσόμαλλος Β., Γεωργιόπουλος Γ., Κοσμίδης Α., Μπερκέτης Μ., Σκαλτσάς Α., Κούρος Β., Αϊβαλιώτης Γ. και Σαριμιχαηλίδης Β.
Στα προκριματικά φάνηκαν τα φαβορί του αγώνα και αυτά ήταν οι Βουδούρης, Πετρούτσι Χρυσόμαλλος και Γεωργιόπουλος με τον Κοσμίδη ο οποίος είχε κάνει λίγες προπονήσεις και δεν φαινόταν να είναι έτοιμος για βάθρο ακόμα. Ο γρήγορος και έμπειρος Σαριμιχαηλίδης αντιμετώπιζε πρόβλημα με το αυτοκίνητο του και ήταν αβέβαιο για εκείνον η εξέλιξη του αγώνα.
Με το Μπίιιιιιιιπ της εκκίνησης του δεκαπεντάλεπτου τελικού μπροστά πετάχτηκε ο Βουδούρης ακολουθούμενος από τον Πετρούτσι όπου κράτησαν τις πρώτες θέσεις μέχρι το τέλος κάνοντας διαφορά ασφαλείας από τον 3ο Κοσμίδη και 4ο Χρυσόμαλλο οι οποίοι έδιναν την δική τους μάχη για το βάθρο με τον δεύτερο να επικρατεί του πρώτου στην τελική κατάταξη ενώ πιο πίσω οι Σαριμιχαηλίδης, Μπερκέτης, Σκαλτσάς, Γεωργιόπουλος, Κούρος και Αϊβαλιώτης έκαναν τον δικό τους αξιοπρεπέστατο αγώνα ανοίγοντας δρόμο στους γρηγορότερους οδηγούς όποτε χρειαζόταν.
Η τελική κατάταξη της κατηγορίας Stock Car Expert διαμορφώθηκε ως εξής:
1) Βουδούρης Δημήτρης 100 Laps
2) Πετρούτσι Βαλέριος 99 Laps
3) Χρυσόμαλλος Βασίλης 97 Laps
4) Κοσμίδης Αλέξανδρος 94 Laps
5) Γεωργιόπουλος Γιάννης 92 Laps
6) Σκαλτσάς Ανδρέας 87 Laps
7) Μπερκέτης Μιχάλης 83 Laps
8) Σαριμιχαηλίδης Βασίλης 83 Laps (+ 3.3sec)
9) Κούρος Βασίλης 68 Laps
10) Αϊβαλιώτης Γιώργος 54 Laps
Μετά ακολούθησε η κατηγορία Open Car Gt με 7 συμμετέχοντες οι οποίοι ήταν οι Ζαχαρόπουλος Κ., Πετρούτσι Β., Χρυσόμαλλος Β., Καράμπελας Ν., Παρδαλάκης Μ., Μαδιανός Σ. και Πολίτης Σ.
Στα προκριματικά ο Ζαχαρόπουλος έκανε οδήγηση τακτικής ακολουθούμενος από τους επίσης γρήγορους και σταθερούς Πετρούτσι και Χρυσόμαλλο ενώ πιο πίσω τους βρισκόταν οι Καράμπελας και Παρδαλάκης, ο οποίος μας άφησε όλους άφωνους με την οδήγηση του η οποία ήταν πολύ προσεκτική και χωρίς πολλά λάθη, ενώ πιο πίσω βρίσκονταν οι Πολίτης και Μαδιανός, ο οποίος έτρεξε πρώτη φορά στην κατηγορία Open Car Gt και μάλιστα χωρίς προπόνηση με Open μοτέρ.
Τα φαβορί εδώ, βάση πάντα των προκριματικών, ήταν οι Ζαχαρόπουλος, Πετρούτσι, Χρυσόμαλλος και Καράμπελας οι οποίοι είχαν τα πιο γρήγορα και καλοστημένα αυτοκίνητα σε σχέση με τους υπολοίπους, έτσι λοιπόν η Pole πήγε στον έμπειρο από άλλους αγώνες Ζαχαρόπουλο ενώ πίσω του βρισκόταν οι Πετρούτσι, Χρυσόμαλλος, Καράμπελας, Παρδαλάκης, Μαδιανός και Πολίτης.
Εδώ με το Μπίιιιιιιιπ της εκκίνησης πετάχτηκε στην κυριολεξία μπροστά ο Ζαχαρόπουλος ακολουθούμενος από τον Πετρούτσι και τον Χρυσόμαλλο αλλά μετά την παρατεταμένη δεξιά και κοντά στο Loop μια επαφή του Χρυσόμαλλου με τον Ζαχαρόπουλο τους στέρησε και στους δύο λίγο χρόνο φέρνοντας τους Πετρούτσι και Παρδαλάκη στο 1 & 2 αντίστοιχα. Στην συνέχεια του αγώνα και μετά από πολύ κυνήγι ο Χρυσόμαλλος παίρνει την πρωτιά ακολουθούμενος από τον Ζαχαρόπουλο ο οποίος πιέζοντας περισσότερο το αμάξι του κάπου στο 12ο-13ο λεπτό του αγώνα άρχισε να μένει από ρεύμα. Ο Ζαχαρόπουλος σταμάτησε για αλλαγή μπαταριών χάνοντας πολύτιμο χρόνο ο οποίος του κόστισε αρκετά και τον έφερε στην τέταρτη θέση της κατάταξης.
Πέμπτος τερμάτισε ο απροπόνητος Πολίτης ο οποίος έκανε τον δικό του αγώνα κόντρα στον ευτυχισμένο Μαδιανό, που όπως είπαμε έτρεξε για πρώτη του φορά με Open μοτέρ και πιο πίσω ο Καράμπελας που ενώ το αμάξι του φαινόταν να μην αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα εγκατέλειψε για άγνωστο ακόμα λόγο.
Η τελική κατάταξη της κατηγορίας Open Car Gt διαμορφώθηκε ως εξής:
Τελευταία έτρεξε η κατηγορία Le Man AWC στην οποία είχαμε μόλις τέσσερις συμμετοχές οι οποίες ήταν οι Μπάτρης Δ., Χρυσόμαλλος Β., Πολίτης Σ. και Πετρούτσι β.
Τα φαβορί εδώ ήταν οι Πετρούτσι και Χρυσόμαλλος μια και τα αυτοκίνητά τους ήταν Foul Options και είναι και οι δύο τους πολύ καλοί οδηγοί ενώ ο Πολίτης ενώ έχει καλοστημένο αμάξι είχε "χάσει" προπονήσεις και ο Μπάτρης παρ' όλο που είναι ο πιστάρχης ήταν εντελώς απροπόνητος (!!!).
Στο πρώτο πεντάλεπτο προκριματικό κι ενώ είχαν ολοκληρώσει δύο γύρους οι Πετρούτσι και Μπάτρης διαπίστωσαν πως δεν είχαν τοποθετημένα Tranponder στα αυτοκίνητα τους με αποτέλεσμα να μην γράφουν γύρους και χρόνους στην γραμματεία κι αμέσως έσπευσαν να τα τοποθετήσουν χάνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο και γύρους που θα τους στοίχιζε στην γραμμή της εκκίνησης του τελικού.
Το δεύτερο πεντάλεπτο εξελίχθηκε πιο ομαλά για όλους με όχι πολλές μάχες μια και ήταν μόλις τέσσερις οι συμμετοχές και την Pole την πήρε ο Χρυσόμαλλος ακολουθούμενος από τους Πολίτη, Μπάτρη και Πετρούτσι.
Εδώ με το Μπίιιιιιιιπ της εκκίνησης την σκυτάλη την πήρε ο Χρυσόμαλλος ενώ ο Μπάτρης δεν άργησε να βρίσκεται πίσω του και να κυνηγάει την πρώτη θέση μάταια όμως μια και το αμάξι του δεν του το επέτρεπε αυτό.
Πιο πίσω οι Πολίτης και Πετρούτσι έπαιζαν τον σκύλο με την γάτα μέχρι που κάποια στιγμή ο Πολίτης αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με το Le Man του και τερμάτισε αρκετά πιο πίσω από τον τρίτο Πετρούτσι.
Η τελική κατάταξη λοιπόν της κατηγορίας Le Man AWC διαμορφώθηκε ως εξής:
Πέμπτος τερμάτισε ο απροπόνητος Πολίτης ο οποίος έκανε τον δικό του αγώνα κόντρα στον ευτυχισμένο Μαδιανό, που όπως είπαμε έτρεξε για πρώτη του φορά με Open μοτέρ και πιο πίσω ο Καράμπελας που ενώ το αμάξι του φαινόταν να μην αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα εγκατέλειψε για άγνωστο ακόμα λόγο.
Η τελική κατάταξη της κατηγορίας Open Car Gt διαμορφώθηκε ως εξής:
1) Χρυσόμαλλος Βασίλης 107 Laps
2) Πετρούτσι Βαλέριος 104 Laps
3) Παρδαλάκης Μιχάλης 101 Laps
4) Ζαχαρόπουλος Κώστας 100 Laps
5) Πολίτης Σάββας 90 Laps
6) Μαδιανός Στέλιος 80 Laps
7) Καράμπελας Νίκος 58 Laps
Τελευταία έτρεξε η κατηγορία Le Man AWC στην οποία είχαμε μόλις τέσσερις συμμετοχές οι οποίες ήταν οι Μπάτρης Δ., Χρυσόμαλλος Β., Πολίτης Σ. και Πετρούτσι β.
Τα φαβορί εδώ ήταν οι Πετρούτσι και Χρυσόμαλλος μια και τα αυτοκίνητά τους ήταν Foul Options και είναι και οι δύο τους πολύ καλοί οδηγοί ενώ ο Πολίτης ενώ έχει καλοστημένο αμάξι είχε "χάσει" προπονήσεις και ο Μπάτρης παρ' όλο που είναι ο πιστάρχης ήταν εντελώς απροπόνητος (!!!).
Στο πρώτο πεντάλεπτο προκριματικό κι ενώ είχαν ολοκληρώσει δύο γύρους οι Πετρούτσι και Μπάτρης διαπίστωσαν πως δεν είχαν τοποθετημένα Tranponder στα αυτοκίνητα τους με αποτέλεσμα να μην γράφουν γύρους και χρόνους στην γραμματεία κι αμέσως έσπευσαν να τα τοποθετήσουν χάνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο και γύρους που θα τους στοίχιζε στην γραμμή της εκκίνησης του τελικού.
Το δεύτερο πεντάλεπτο εξελίχθηκε πιο ομαλά για όλους με όχι πολλές μάχες μια και ήταν μόλις τέσσερις οι συμμετοχές και την Pole την πήρε ο Χρυσόμαλλος ακολουθούμενος από τους Πολίτη, Μπάτρη και Πετρούτσι.
Εδώ με το Μπίιιιιιιιπ της εκκίνησης την σκυτάλη την πήρε ο Χρυσόμαλλος ενώ ο Μπάτρης δεν άργησε να βρίσκεται πίσω του και να κυνηγάει την πρώτη θέση μάταια όμως μια και το αμάξι του δεν του το επέτρεπε αυτό.
Πιο πίσω οι Πολίτης και Πετρούτσι έπαιζαν τον σκύλο με την γάτα μέχρι που κάποια στιγμή ο Πολίτης αντιμετώπισε κάποιο πρόβλημα με το Le Man του και τερμάτισε αρκετά πιο πίσω από τον τρίτο Πετρούτσι.
Η τελική κατάταξη λοιπόν της κατηγορίας Le Man AWC διαμορφώθηκε ως εξής:
1) Χρυσόμαλλος Βασίλης 107 Laps
2) Μπάτρης Δημήτρης 106 Laps
3) Πετρούτσι Βαλέριος 101 Laps
4) Πολίτης Σάββας 95 Laps
Η αναβαθμισμένη γραμματεία...
Οι πολλές συμμετοχές
Η υποδειγματική οδήγηση και συμπεριφορά του Παρδαλάκη
Η αλυταρχία του Ζαχαρόπουλου
Οι ξετουμπαριστές που ανταποκρίνονταν άμεσα
Η εγκατάλειψη του Καράμπελα
Η απουσία οδηγών που είχαν δηλώσει συμμετοχή
Η πολύ καλή επίδοση της RcXtreme Mini-Z Racing Team
Η εμφάνιση του Κούρου ξανά στους αγώνες
Η εμφάνιση του Κοσμίδη ξανά στους αγώνες
Δείτε μερικές φωτογραφίες από τον αγώνα:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.