Η αυλαία των πρωταθλημάτων έπεσε το Σάββατο με το τελευταίο αγώνα ιστορικών.
Λίγες οι συμμετοχές, όμως κόντρα και ανατροπές στην πίστα. 10 αυτοκίνητα στην γραμμή εκκίνησης με τον Θάνο να τίθεται εκτός αγώνα από την αρχή αφού το αυτοκίνητο δεν πληρούσε τους κανονισμούς. Κατά την διάρκεια του αγώνα είχαμε και μια ακόμη αποβολή έτσι τελικά 8 αυτοκίνητα είδαν την καρό σημαία.
Αρχή με τα χρονομετρημένα στην μπλε και με σειρά αυτήν του πρωταθλήματος. Οι διαφορές ελάχιστες και όλα δείχνουν ότι θα έχουμε κόντρα και ανατροπές. Σχηματίζονται 2 τριάδες και μια τετράδα.
Λίγες οι συμμετοχές, όμως κόντρα και ανατροπές στην πίστα. 10 αυτοκίνητα στην γραμμή εκκίνησης με τον Θάνο να τίθεται εκτός αγώνα από την αρχή αφού το αυτοκίνητο δεν πληρούσε τους κανονισμούς. Κατά την διάρκεια του αγώνα είχαμε και μια ακόμη αποβολή έτσι τελικά 8 αυτοκίνητα είδαν την καρό σημαία.
Αρχή με τα χρονομετρημένα στην μπλε και με σειρά αυτήν του πρωταθλήματος. Οι διαφορές ελάχιστες και όλα δείχνουν ότι θα έχουμε κόντρα και ανατροπές. Σχηματίζονται 2 τριάδες και μια τετράδα.
Οι χρόνοι στα δοκιμαστικά:
Νικολάου Κώστας 8,471
Αναγνωστόπουλος Βασίλης 8,477
Πετρής Γιώργος 8,481
Βεργανελάκης Νίκος 8,673
Ζουρμπάνος Γιώργος 8,681
Νισκόπουλος Χρήστος 8,695
Νεραντζής Γιάννης 9,250
Βαγγέρ Φρέντυ 9,550
Φιλίπογλου Βασίλης 10,548
Νισκόπουλος Θάνος -
Για την κατάταξη του πρωταθλήματος δεν γίνεται λόγος για τις τρεις πρώτες θέσεις και έτσι όλο το κλίμα είναι χαλαρό. Ο αγώνας ξεκινά και μετά από τα πρώτα πέντε λεπτά έχουμε:
1.Νικολάου Κώστας 35 γύροι
2.Ζουρμπάνος Γιώργος 35 7 δέκατα πίσω!
3.Νισκόπουλος Χρήστος 34
4.Πετρής Γιώργος 33
5.Αναγνωστόπουλος Βασίλης 32
6.Βεργανελάκης Νίκος 32 2 δευτερόλεπτα πίσω
7.Νεραντζής Γιάννης 31
8.Νισκόπουλος Θάνος 31
9.Βαγγέρ Φρέντυ 28
10.Φιλίπογλου Βασίλης 25
Δεύτερο πεντάλεπτο και οι διαφορές παραμένουν μικρές. Όλα παίζονται με τον Νικολάου να οδηγεί τον αγώνα και να τον ελέγχει, όπως θα φανεί αργότερα. Ο Ζούρμπ κρατά και ο Βεργανέλ οδηγεί καταπληκτικά και από την 6 θέση περνά τρίτος! Ο Πετρής ακολουθεί κατά πόδας τον Βασίλη ενώ ο Θάνος ενώ κάνει απίστευτους χρόνους τραβάει και τον Νεραντζή. Καταστροφική προσπάθεια για τον Χρήστο στην κόκκινη ενώ η μάχη θειου και ανιψιού συνεχίζεται:
1.Νικολάου Κώστας 69 γύροι
2.Ζουρμπάνος Γιώργος 68
3.Βεργανελάκης Νίκος 67
4.Αναγνωστόπουλος Βασίλης 66
5.Πετρής Γιώργος 66 7 δέκατα πίσω!
6.Νισκόπουλος Θάνος 64
7.Νεραντζής Γιάννης 64 1,5 δευτερόλεπτο πίσω
8.Νισκόπουλος Χρήστος 63
9.Βαγγέρ Φρέντυ 56
10.Φιλίπογλου Βασίλης 51
Τρίτο πεντάλεπτο και ο Βασιλάκης Α. την κάνει την μαλ@κια. Καθαρίζει λάστιχα!!! και σαν πρωτάρης αποβάλλεται από την συνέχεια του αγώνα. Παραμένει στο παιχνίδι και συνεχίζει εκτός συναγωνισμού. Ο Βεργανέλ τσιμπάει μια ακόμη θέση και είναι δεύτερος, ενώ ο Νικολάου παίρνει πλέον διαφορά και καθαρίζει τον αγώνα. Στις υπόλοιπες θέσεις οι διαφορές αυξομειώνονται.
1.Νικολάου Κώστας 104 γύροι
2.Βεργανελάκης Νίκος 100
3.Ζουρμπάνος Γιώργος 99
4.Πετρής Γιώργος 99 16 δευτερόλεπτα πίσω
5.Αναγνωστόπουλος Βασίλης 98
6.Νισκόπουλος Θάνος 98 7 δευτερόλεπτα πίσω
7.Νισκόπουλος Χρήστος 96
8.Νεραντζής Γιάννης 96 10 δευτερόλεπτα πίσω
9.Βαγγέρ Φρέντυ 82
10.Φιλίπογλου Βασίλης 79
Τελευταία προσπάθεια, με τον Πετρή να οδηγεί χωρίς αύριο να εκμεταλλεύεται μέτρια απόδοση των Βεργανελάκη και Ζουρμπάνου και ανεβαίνει στην κατάταξη. Τα αποτελέσματα τα αναφέρω για τις διαφορές ενώ υπενθυμίζω πως Αναγνωστόπουλος και Νισκόπουλος Θάνος είναι εκτός αγώνα. Η τελική κατάταξη:
1.Νικολάου Κώστας 137 γύροι
2.Πετρής Γιώργος 133
3.Βεργανελάκης Νίκος 132
- Αναγνωστόπουλος Βασίλης 131(εκτός συναγωνισμού)
4.Ζουρμπάνος Γιώργος 130
- Νισκόπουλος Θάνος 130 17 δευτερόλεπτα πίσω (εκτός συναγωνισμού)
5.Νισκόπουλος Χρήστος 129
6.Νεραντζής Γιάννης 129 15 δευτερόλεπτα πίσω
7.Βαγγέρ Φρέντυ 111
8.Φιλίπογλου Βασίλης 107
Κλείνοντας τις περιγραφές των πρωταθλημάτων για φέτος, θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους συμμετείχαν στους αγώνες. Για πρώτη φορά στην απονομή που θα γίνει στα μέσα Ιανουαρίου 2012 θα έχουμε 7 οδηγούς να μοιράζονται τα 9 κύπελλα των τριών πρωταθλημάτων! Σε όλους τους αγώνες, και κυρίως στους τελευταίους, είχαμε θέσεις να κρίνονται σε λεπτομέρειες. Το επίπεδο σαφώς είναι καλύτερο από κάθε άλλη χρονιά.
Συγχαρητήρια σε όλους σας!!!
Την κατάταξη του πρωταθλήματος μπορείτε να την δείτε εδώ











Πηγή: rcXtreme.forum
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.